PL / EN / DE

Aktualności

2023-10-30
Nowa siedziba YPERO S.A.
Przeprowadzamy się właśnie do nowej siedziby w podpoznańskim Skórzewie. Nowe biuro zastąpi po 8 latach wysłużone, ale jak najbardziej zasłużone lokale w sąsiedniej Dąbrowie. Dysponujemy powierzchnią około 400 m2, na której wygospodarowaliśmy...
2023-10-23
Budowa "pod klucz" dla TUPLEX
Zawarliśmy umowę na kompleksową realizację hali magazynowej z budynkiem biurowym w Rudzie Śląskiej dla wiodącego dystrybutora tworzyw sztucznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa Tuplex specjalizuje się w dostarczaniu materiałów takich jak...
2023-10-21
Mecenat YPERO, 4 tom
11 listopada wspominamy bohaterów walk o odzyskanie niepodległości. Z tej okazji w Sierakowie odbędzie się promocja IV już tomu „Wielkiego Almanachu Powstańców Wielkopolskich i Bojowników o Niepodległość Ziemi Sierakowsko-Międzychodzkiej...
2023-09-24
YPERO MTB TEAM znów na trasie
Za nami VI. edycja Charytatywnego Maratonu MTB w Mokrzcu. W tym roku jechaliśmy dla Anieli, która wymaga specjalistycznego leczenia. YPERO już po raz trzeci bierze udział w imprezie, gdzie oprócz wkładu sponsorskiego aktywnie uczestniczymy w wyścigach...
2023-07-10
Nowe wyzwania w realizacji
Prowadzimy prace dla jednego z największych deweloperów w Europie związane budową dwóch budynków biurowych o łącznej powierzchni ponad 4 000m2 oraz przebudową hali o powierzchni 23 000m2. Obiekt będzie stanowił nowoczesne centrum produkcyjno-magazynowe...
2023-06-30
Wakacje - idealny czas na budowę!
Początek wakacji, a na budowie w Sosnowcu, gdzie realizujemy jako Generalny Wykonawca budynek magazynowy z częścią biurową, prace nabierają tempa.
2023-06-05
Podium dla YPERO MTB TEAM!
W niedzielę nasz zespół wziął udział w 3. etapie Pucharu Województwa Lubuskiego w Kolarstwie Górskim, w ramach zawodów Zachodniej Ligii MTB w Lubniewicach. Na starcie pojawili się trzej nasi pracownicy Piotr Król i Dawid Wojciechowski, którzy...
2023-04-04
YPERO w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm
Jesteśmy dumni, że po raz kolejny nasza ciężka praca została doceniona i znaleźliśmy się w prestiżowym rankingu Gazel Biznesu 2022. To dla nas ogromny przywilej i radość, że stanowimy część elitarnego klubu najdynamiczniej rozwijających...
2023-01-12
Objęcie mecenatu przez YPERO S.A.
Odpowiedzialność społeczna to dla nas również pamięć o ważnych wydarzeniach, które tworzą historię naszego regionu. 27 grudnia 2022 roku, w 104. rocznicę wybuchu, obchodziliśmy Narodowy Dzień Zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego. Ypero...
2022-12-23
Życzenia świąteczno-noworoczne
Pragniemy serdecznie podziękować Wszystkim Naszym Partnerom i Przyjaciołom za zaufanie i współpracę w mijającym roku. Niech świąteczny czas niesie za sobą wiele radości i spokoju. Życzymy Wam dalszych sukcesów, udanych inwestycji i pomyślności...
2022-12-02
Rozbudowa fabryki przetwórstwa spożywczego po raz 3.
Powracający inwestorzy są dla nas najwyższą wartością i wyznacznikiem zdobytego zaufania. Po raz 3. rozbudujemy zakład przetwórstwa mięsa niemieckiej Grupy zür Mühlen Grouppe, należącej do jednej z największych firm mięsnych w Europie...
2022-10-03
Wsparcie ambicji drogą do sukcesu!
Mamy ogromną przyjemność poinformować o wielkim sukcesie Dawida Łapy, którego wsparliśmy w rozwoju jego kariery sportowej. Reprezentant Polski, na co dzień trenujący w UKS Wilki Miedzychód, zdobył dwa tytuły wicemistrza świata na tegorocznych...
2022-09-30
Budowa w modelu zaprojektuj i wybuduj - Bieruń, Tychy
Realizacja obiektu produkcyjno-magazynowego z częścią biurowo-socjalną nabrała tempa. Jako generalny wykonawca jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową budowę hali o powierzchni 5 000 m2. Ten nowoczesny obiekt magazynowy to hala wysokiego składowania...
2022-09-12
Rodzinny wyjazd integracyjny na sportowo
Drugi weekend września spędziliśmy na szczególnej integracji - nasz zespół, w towarzystwie rodzin, miał okazję poznać uroki Kotliny Kłodzkiej. YPERO MTB Team trenował na leśnych trasach, entuzjaści wypraw górskich zdobyli najwyższy szczyt...
2022-10-24
Zakończenie realizacji w Swadzimiu
Zakończyliśmy przebudowę hali magazynowej o powierzchni ca 15 000 m2 dla wiodącego w Polsce dewelopera nieruchomości logistycznych. Jako Generalny Wykonawca wybudowaliśmy jedno- i dwukondygnacyjną część biurowo-socjalną, magazyn składowania...
2022-08-12
Kolejna budowa na terenie Dolnego Śląska
Miło nam poinformować o nowej realizacji na terenie Panattoni Park Wrocław North Gate II, którą nasz wrocławski zespół ukończy jeszcze w 2022 roku. W ramach tej inwestycji wybudujemy jako generalny wykonawca powierzchnie biurowe o łącznej powierzchni...
2021-09-27
Wybudujemy halę magazynową dla LG
Do końca marca 2022 r. YPERO S.A. wybuduje dla koncernu LG w podwrocławskich Biskupicach halę magazynową z wiatą o łacznej powierzchni niemal 4.400 m2.
2021-09-26
Pierwsze zawody YPERO MTB Team
Udziałem w IV Charytatywnym Maratonie MTB w Mokrzcu koło Międzychodu zainicjowaliśmy funcjonowanie YPERO MTB Team. W zawodach wzięło udział udział wzięło 6 zawodników naszego teamu, z czego 4 na dystansie Mini i 2 na dystansie Mega.
2021-09-01
Kolejny kontrakt z  Panattoni
Zakontraktowaliśmy właśnie przebudowę kolejnej hali produkcyjno-magazynowej o łącznej powierzchni niemal 8.400 m2 z powierzchnią socjalno-biurową o powierzchni 260 m2 na terenie Centrum Logistycznego Panattoni Park Gdańsk.
2021-03-15
Drugi projekt dla Panattoni
Po sukcesie realizacyjnym poprzedniej budowy w Panattoni Park Gdańsk, zawarliśmy umowę na przebudowę hali produkcyjno-biurowej o powierzchni 7 500 m2 wraz z obiektem socjalno-biurowym o powierzchni 240 m2. Ta budowa potwa do września 2021 r.
2021-03-11
Budujemy market ze stacją paliw dla Real EU
Zawarliśmy umowę na budowę marketu wraz ze stacją paliw na terenie SSE w Słubicach. Obiekt o łącznej powierzchni 1.100 m2 będzie gotowy z początkiem 2020 r.
2020-12-30
Kolejna budowa dla P3
Na finiszu 2020 r. zawarliśmy umowę z naszym stałym klientem, grupą P3 na budowę obiektu socjalno-biurowego o powierzchni 550 m2, zlokalizowanym na terenie P3 Park Błonie pod Warszawą. Budowa zakończy się we wrześniu 2021 r.
2020-11-13
Pierwszy kontrakt z Panattoni
Zakontraktowaliśmy właśnie z liderem rynku deweloperki magazynowej, firmą Panattoni Development Europe Sp. z o.o. pierwszą budowę obiektu socjalno-biurowego na terenie Panattoni Park Gdańsk. Budowa ma zakończyć się w marcu 2021 r.
2020-06-26
Kolejna hala dla Könecke Sp. z o.o.
Miło nam poinformować, że jeden z naszych pierwszych klientów zlecił nam właśnie budowę drugiej wędzarni na terenie swojej fabryki w Słubicach. Ten specjalistyczny obiekt zostanie wybudowany z początkiem 2021 roku.
2020-06-24
Pierwszy kontrakt z grupą Polinova
Zawarliśmy dziś umowę na kompleksową rozbudowę hali produkcyjnej na terenie zakładu produkcji mebli tapicerowanych w Wągrowcu. Obiekt zostanie oddany do użytku z końcem listopada tego roku.
2020-06-20
Budowa szwalni sklepu internetowego Wassyl.pl
Z końcem kwietnia tego roku rozpoczęliśmy we Wrocławiu budowę obiektu produkcyjno-magazynowo-biurowego na zlecenie polskiego producenta odzieży damskiej, sklepu internetowego firmy Wassyl. Powstający obiekt o powierzchni użytkowej 1900 m2 stanowi...
2020-05-29
Kolejny kontrakt z P3
Realizujemy czwartą budowę na terenie parku logistycznego w podwarszawskim Błoniu, należącego do grupy P3. Inwestycja polega na budowie biurowca o łącznej powierzchni użytkowej 772 m2 i została rozpoczęta 22 maja 2020 r. Planowany termin zakończenia...
2020-05-18
Stajnia Ludwiczak z pozwoleniem na użytkowanie
Zakończona w kwietniu budowa stajni wraz z biegalnią i zapleczem socjalnym uzyskała właśnie pozwolenie na użytkowanie. Specjalistyczny obiekt o łącznej powierzchni użytkowej 2 300 m2 stanowi infrastrukturę dla działalności hodowlanej i treningowej...
2020-05-08
Rekordowo szybka budowa chłodni dla P3
Zakończyliśmy właśnie budowę chłodni wraz z pomieszczeniem odkładczym o łącznej powierzchni użytkowej 4 800 m2 na zlecenie P3 Błonie Park Sp. o.o. Jest to już nasza trzecia inwestycja w tym podwarszawskim parku logistycznym, co bardzo cieszy...
2020-03-06
Koniec budowy centrum serwisowego ciężarówek ATF
Zakończyliśmy budowę hali serwisowej o powierzchni 2 060 m2 na zlecenie firmy ATF Heavy Transport Adam Fijał. Obiekt położony w podwarszawskim Klaudynie pełni funkcję centrum przeglądów okresowych, myjni i napraw samochodów ciężarowych i...
2019-12-30
Znów nr 1. w branży, ale aż nr 2. w Wlkp., 22. w Polsce
Miło nam jest poinformować, że dzięki wzrostowi przychodów o 502% w ostatnich dwóch latach, nasza spółka została ponownie wyróżniona tytułem Gazeli Biznesu w jubileuszowej, XX edycji rankingu najbardziej dynamicznie rozwijających się firm...
2019-09-30
Kolejne budowy dla Goodman’a
Dobiegły właśnie końca prace budowlane realizowane dla naszego stałego klienta, jednego z czołowych deweloperów obiektów magazynowych, australijskiej firmy Goodman. Tym razem budowaliśmy „pod klucz” trzy obiekty socjalno-biurowe na nowych...
2019-07-16
Zakończenie budowy we Wróblowicach pod Wrocławiem
Dziś przekazaliśmy inwestorowi do całkowitego użytkowania budynek hali produkcyjno-magazynowej wraz z zapleczem socjalno-biurowym o łącznej powierzchni niemal 5 000 m2. Budowa ta była dla nas jak dotąd największym wyzwaniem realizacyjnym. Trudność...
2019-01-10
Koniec budowy centrum logistycznego MPM agd S.A.
Zakończyliśmy formalnie trwające od połowy maja 2018 r. generalne wykonawstwo hali magazynowej zlokalizowanej w Żyrardowie dla znanego producenta AGD, firmy MPM agd S.A. Na obiekt o łącznej powierzchni użytkowej ponad 9 000 m2 składa się też...
2019-01-02
YPERO nr 1. w branży, 6. w Wlkp, 16. w Polsce
Miło nam poinformować, że YPERO S.A. znalazła się w czołówce rankingu Pulsu Biznesu najbardziej dynamicznie rozwijających się firm sektora MSP w latach 2015-2017, otrzymując prestiżową nagrodę Gazeli Biznesu. Nasza spółka zajęła 6. miejsce...
2018-01-26
Budowa zakładu produkcyjnego WERIT
Przekazaliśmy właśnie do eksploatacji budynek zakładu produkcyjnego firmy Werit Sp. z o.o. w podwrocławskich Błoniach. Obiekt o łącznej powierzchni użytkowej 1 350 m2 oraz 5 500 m2 plac dróg utwardzonych, został zrealizowany od podstaw przez...
2017-11-20
YPERO S.A. członkiem Word Trade Center
Biorąc pod uwagę fakt, że naszymi klientami są przeważnie podmioty zagraniczne, a także dostawcy i podwykonawcy nierzadko mają swoje korzenie poza granicami Polski, przystąpiliśmy do poznańskiego klubu Word Trade Center. Więcej informacji...
2017-07-14
Budowa zakładu METEC
Nowopowstały zakład produkcyjny Metec Sp. z o.o. uzyskał właśnie pozwolenie na użytkowanie. Budowa od podstaw, której Generalnym Wykonawcą była firma YPERO S.A. obejmuje halę produkcyjna i część socjalno-biurową o łącznej powierzchni użytkowej...
2017-04-04
YPERO sponsorem głównym koszykarskich Mistrzostw Polski
Miło nam poinformować, że YPERO S.A. został sponsorem głównym turnieju ćwierćfinałowego Mistrzostw Polski U16 Kobiet w Koszykówce. Rozgrywki odbędą się w dniach od 7. do 9. kwietnia 2017 r. w hali sportowej OSiR w Pniewach. Więcej informacji:...
2017-03-30
Realizujemy prace budowlane przy Domaniewskiej w W-wie
Od listopada 2016 roku realizujemy na zlecenie spółki celowej należącej do grupy Penta Investments Sp. z o.o. szeroki zakres prac budowlanych na nowopowstającym biurowcu, o powierzchni całkowitej sięgającej 23 000 m2, mieszczącym się w Warszawie...
2017-03-17
YPERO sponsorem głównym Sierakowskiej Wiosny Klasyków
Jako sponsor generalny serdecznie zapraszamy na doroczny cykl koncertów, które odbywają się już od niemal 20 lat w różnych obiektach Sierakowa. Więcej informacji: https://www.facebook.com/Sierakowska-Wiosna-Klasyków-125591990845745/
2017-02-21
Centrum szkoleniowe i hala magazynowa dla SAMSUNG gotowe
Zakończyliśmy właśnie realizację "pod klucz" ultra nowoczesnego, jak na inwestora przystało, centrum szkoleniowego o powierzchni 3 000 m2 dla wronieckiej fabryki koncernu SAMSUNG. Obiekt, który obejmuje również halę magazynową o powierzchni...
2016-12-03
Świąteczno-noworoczno-integracyjno-powitalna impreza
Są takie obowiązki, do których nie trzeba specjalnie dyscyplinować zespołu. Po zakończonej sukcesem akcji rekrutacyjnej, spotkaliśmy się w nieco luźniejszej niż zwykle atmosferze na wyjazdowej imprezie kręglarskiej. By uniknąć szczegółowych...
2016-11-14
Zmiana biura i siedziby
Miło nam poinformować, że w związku z rosnącymi potrzebami lokalowymi wynikającymi z dynamicznie rozwijającej się struktury kadrowej YPERO S.A., nastąpiła zmiana siedziby firmy z centrum Poznania na jego obrzeża. Nowe, przestronne i nowoczesne...
2016-10-25
Prace aranżacyjne w C.H. Posnania zakończone
W minionym tygodniu część ekipy YPERO specjalizującej się w kompleksowej realizacji prac wykończeniowych oddała do użytku lokal handlowy w nowym i największym poznańskim centrum handlowym Posnania. Prace aranżacyjne wykonane zostały na najwyższym...
2016-06-22
Kolejne biurowce dla Goodman
Właśnie ukończyliśmy dwie równoległe budowy na terenie należącego do grupy Goodman obiektu w Pomeranian Logistics Centre zlokalizowanego oczywiście w Gdańsku. Ekipa YPERO zbudowała od podstaw i w ekspresowym tempie dwa w pełni funkcjonalne...
2016-06-30
YPERO partnerem kongresu ENVICON 2016
Organizatorzy Międzynarodowego Kongresu Ochrony środowiska ENVICON 2016 zaprosili YPERO S.A. do udziału w tej wiodącej imprezie branżowej. Biorąc pod uwagę strategiczne kierunki rozwoju firmy, YPERO zdecydowało się skorzystać z tego zaproszenia...
YPERO partnerem konferencji "Kompleksowa gospodarka odpadami"
YPERO S.A. został partnerem XX Jubileuszowej Konferencji "Kompleksowa gospodarka odpadami", która odbędzie się w Białymstoku od 6. do 8. września 2016 roku. Więcej informacji na www.abrys.pl
2016-06-28
Koniec budowy na Goodman Poznań Airport Logistic Center
Właśnie zakończyła się, z charakterystycznym dla nas dochowaniem reżimu terminowego, budowa na terenie Goodman Poznań Airport Logistics Center. Obiekt, którego Generalnym Wykonawcą jest YPERO S.A., powstał na zlecenie naszego stałego klienta...
2016-04-15
YPERO partnerem konferencji MBP w Kołobrzegu
Serdecznie zapraszamy na IX Konferencję "mechaniczno-biologiczne przetwarzanie odpadów. Modernizacja i rozbudowa zakładów MBP, która odbędzie się w dniach 26-28 kwietnia 2016 roku w Kołobrzegu. Organizator, Abrys Sp. z o.o., zapewnia nie tylko...
2016-03-01
YPERO spółką akcyjną
Miło nam poinformować, że z dniem 1 marca 2016 roku firma YPERO przekształciła się ze spółki cywilnej w spółkę akcyjną.
2015-11-27
YPERO sponsorem koszykarek UKS Kormoran Sieraków
YEPRO został sponsorem ligowej drużyny kadetek rocznik 2001 klubu UKS Kormoran Sieraków. Ekipa sierakowskich zawodniczej, po zajęciu II miejsca w ogólnopolskiej, amatorskiej lidze Orlik Basketmania w 2014 roku przystąpiła jesienią tego roku do...
2015-11-06
Zakończenie przebudowy hali w Pabianicach
Wczoraj zakończyliśmy, trzy tygodnie przed terminem, przebudowę na zlecenie Goodman Felis Logistic Sp. z o.o. magazynu o powierzchni 9 300 m2 dla potrzeb wyłącznego najemcy, koncernu działającego w Polsce pod firmą Lumileds Poland S.A. (dawniej...
2015-10-22
Zakończenie budowy w Słubicach
Zakończyliśmy właśnie formalnie budowę specjalistycznej hali produkcyjnej firmy Könecke Sp. z o.o. w Słubicach, należącej do niemieckiego koncernu mięsnego Zur Mühlen Gruppe, jednego z największych koncernów mięsnych w Europie. Hala, wraz...
2015-09-25
Prace na Półwiejskiej wykonane
W ciągu ostatnich miesięcy ekipa YPERO wykonała, na zlecenie austriackiego koncernu GN Group, szeroki pakiet prac budowlanych i adaptacyjnych w nowym budynku biurowo-handlowo-usługowym, który mieści się w Poznaniu u zbiegu ulic Półwiejskiej i...
2014-12-19
Pierwszy projekt zakończony
Zakończyliśmy właśnie z sukcesem pierwszy wspólny projekt budowlany. Prace budowlane, realizowane dla Europolis Park Błonie Sp. z o.o. polegały na głębokiej przebudowie i adaptacji istniejącej infrastruktury magazynowej dla nowych potrzeb Wilshire...
2014-09-17
Ruszamy...
Po dokonaniu wszystkich niezbędnych formalności Ypero s.c. oficjalnie rozpoczyna działalność.
2014-09-01
Umowa spółki zawarta
Dwie firmy: PBO Emil Kaczmarek i PJP Consulting Paweł J. Prętkiewicz formalizują długo przygotowywany alians biznesowy poprzez zawarcie umowy o zawiązaniu spółki pod nazwą Ypero s.c. Paweł Prętkiewicz, Emil Kaczmarek.